Online marketing se stal obecně velmi populárním s tím, jak u nás rostla popularita internetových sítí. V posledních deseti letech také došlo k výraznému nárustu oblíbenosti sociálních síť. Ty největší mají i několik miliard uživatelů. Proto bylo jen přirozené, že se postupně na tyto sítě přesunula i podstatná část reklamních příspěvků. Jedná se totiž o levnou formu reklamy, při které nemusíte vyrábět žádné produkty a s poměrně vysokým dosahem, pokud marketing správně nastavíte.
Nejdříve je třeba se rozhodnout, na jaké sociální síti budete marketing provádět. Nejlepší je, pokud si zvolíte alespoň dvě sociální sítě. Máte pak větší šanci oslovit více potencionálních zájemců o vaše služby. Sociální sítě se totiž velmi liší ve skladbě uživatelů. Zatímco na Facebooku najdete v dnešní době největší skupinu uživatelů zhruba 35+, Tik tok patří především generaci Z. Záleží tedy na tom, jaká je vaše cílová skupina.
Není dobré jen tak random házet příspěvky na sítě a doufat, že si je přečte co nejvíce lidí. Musíte mít v tom svou vlastní strategii. Stanovte si denní dobu, kdy budete příspěvek dávat na sítě. Obecně není dobré to dělat v noci nebo velmi brzy ráno. Ideální dobou je odpoledne, kdy většina lidí přijde ze školy nebo z práce, a jdou se podívat, co je nového na sítích.
Přidáním příspěvku však vaše práce nekončí. Musíte si zaznamenávat, jak je váš příspěvek úspěšný. Kolik má lajků, komentářů a tak podobně. Také se snažte udržovat konverzaci s komentujícími uživateli, případně je sami vybízejte ke konverzaci již v příspěvku. Více komentovaný příspěvek bude mít větší dosah.
Máte pocit, že sociální sítě příliš neovládáte a že by toto bylo nad vaše síly? Nevadí. Můžete využít služeb reklamní agentury, která je již v online marketingu zběhlá a postará se skvěle o vaše sociální sítě. Využít můžete služeb reklamní agentury Pardubice.